2017 m. mokinių kūrybinių darbų konkursui „Margučiai“ pateikti 46 dailės-technologijų ir 31 IT darbas.
Mokinių kūrybinių darbų konkurso „Margučiai” laureatai:
Dailės-technologijų priemonėmis atlikti darbai:
1-4 klasių mokinių grupėje:
Junita Leiputė, 3c kl., Šiaulių ,,Juventos“ progimnazija (Aida Zorienė, pradinių klasių vyresnioji mokytoja), už kūrybišką technikų panaudojimą, kuriant nuotaikingą kompoziciją;
Skaiva Guntarskytė, 4b kl., Šiaulių logopedinė mokykla (Daina Valiūnaitė, vyresnioji auklėtoja), už kūrybinio darbo dekoratyvumą ir šiuolaikišką pateikimą;
5-8 klasių mokinių grupėje:
Emilija Grietnickaitė, 6b kl., Šiaulių Vinco Kudirkos progimnazija (Aneta Koryznė, dailės ir technologijų mokytoja), už puikų temos atskleidimą panaudojant tradicines technologijas šiuolaikiškai;
Grėtė Masėnaitė, 8a kl., Šiaulių „Sandoros” progimnazija (Aldona Traškinienė, dailės mokytoja metodininkė), už subtilų ir įtaigų idėjos atskleidimą bei meniškumą kūrybiniame darbe;
9-12 (I-IV gim.) klasių mokinių grupėje:
Emilija Dilytė, Ib kl., Šiaulių Juliaus Janonio gimnazija (Ingrida Budraitienė, dailės mokytoja metodininkė), už darbo estetiškumą ir subtilią ornamentinę kompoziciją;
Austėja Bistraitė, I m kl., Šiaulių Simono Daukanto gimnazija (Elida Ignatavičienė, dailės mokytoja ekspertė), už šiuolaikiškumą ir originalumą atskleidžiant temą grafinėmis priemonėmis.
IT priemonėmis atlikti darbai:
1-4 klasių mokinių grupėje Vakarė Griškutė, 2c kl., Šiaulių Jovaro progimnazija (Valentina Gaubšienė, pradinio ugdymo mokytoja metodininkė), už idėjos originalumą, nuotaikingą temos interpretaciją;
5-8 klasių mokinių grupėje Julija Jakaitytė, 7b kl., Šiaulių Gegužių progimnazija (Ieva Rafael, informacinių technologijų mokytoja metodininkė), už subtilų temos atskleidimą ir kruopštumą darbe;
9-12 (I-IV gim.) klasių mokinių grupėje Ana Linkutė, 9 kl., Šiaulių Normundo Valterio jaunimo mokykla (Liolita Ramanauskienė, dailė, vyresnioji mokytoja; Živilė Steponavičienė, informacinių technologijų vyresnioji mokytoja), už kūrybinio darbo originalumą, estetišką temos atskleidimą.