Standartizuoti testai
Testavimo tikslas – įvertinti kiekvieno mokinio individualius pasiekimus, įsivertinti mokytojui savo darbo efektyvumą,formuoti mokytojų požiūrį į duomenis apie mokinių pasiekimus kaip svarbų šaltinį ugdymo kokybei gerinti, suteikti objektyvią informaciją tėvams apie vaikų pasiekimus.
2021-2022 m.m.
1-4 klasių mokiniams
Muzikos studija, Jurga Andriulienė
„Žingsnis po žingsnio“, Kristina Adomaitienė
Pieškime kompiuteriu, Jurgita Leliūnienė
„Sūkurėlis“, Asta Rimkuvienė
„Kompiuteris ir aš“, Jolanta Jankauskienė
Atrandu bendraudamas, Inga Sapažinskienė
LEGO konstravimas, Gintaras Daukša
„Jaunesnieji skautai“, Jurgita Girdvainienė
„Planuok“ 3–4 kl., Tatjana Kukelkienė
Šokio studija, Urtė Vaigauskienė
5-8 klasių mokiniams
Judrieji ir sportiniai žaidimai, Arūnas Miknevičius
Sportiniai žaidimai, Laima Paliulienė
Muzikos studija, Jurga Andriulienė
Micro:bit programavimas, Jurgita Leliūnienė
„Sūkurėlis“, Asta Rimkuvienė
Dailės studija, Vilma Šimkuvienė
Dailiųjų amatų būrelis, Gintaras Daukša
DofE klubas, Jurgita Girdvainienė
„Planuok“ 5–8 kl., Tatjana Kukelkienė
Tyrinėk pasaulį, 5-8 kl., Asta Cikanavičė
2020-2021 m.m.
1-4 klasių mokiniams
„Kompiuteris ir aš“, Jolanta Jankauskienė.
„Žingsnis po žingsnio“, Kristina Adomaitienė
„Jaunesnieji skautai“, Jurgita Girdvainienė Nuotraukų galerija
„Jaunasis olimpietis“, Gražina Plungienė. Nuotraukų galerija
Muzikos studija, Jurga Andriulienė
Kurkime kartu, Jurgita Klastaitienė
Spalvų šokis 1-4 kl. , Vilma Šimkuvienė
„Sūkurėlis“, Asta Rimkuvienė
Gitaros studija, Vilma Klumbytė
Pieškime kompiuteriu, Jurgita Leliūnienė
LEGO konstravimas, Gintaras Daukša
Atrask, pažink, kurk, Audronė Sindriūnienė
Dramos būrelis, Indrė Pilipavičienė
5-8 klasių mokiniams
„Futboliukas“, Arūnas Miknevičius
Judrieji ir sportiniai žaidimai, Arūnas Miknevičius
Krepšinis, Arūnas Miknevičius
Sportiniai žaidimai, Laima Paliulienė
Muzikos studija, Jurga Andriulienė
Gitaros studija, Vilma Klumbytė
Meno terapija, Daiva Rozgaitė-Udrienė
„Sūkurėlis“, Asta Rimkuvienė
Dailės studija, Vilma Šimkuvienė
Gyvenimiškų įgūdžių ugdymo studija, Jurgita Girdvainienė
,,Įdomusis programavimas“, Jurgita Leliūnienė
Dailiųjų amatų būrelis, Gintaras Daukša
2022-2023 m. m.
Ugdymo planas 2022-2023 m. m. Mokinių atostogos
NDRC Konsultacijos NU būrelių tvarkaraščiai
PRADINIS UGDYMAS
1. Pradinio ugdymo paskirtis – suteikti asmeniui dorinius ir socialinius brandos pradmenis, kultūros pagrindus, elementarų raštingumą, padėti jam pasirengti mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą.
2. Pradinio ugdymo 1 klasę vaikas pradeda lankyti, kai tais kalendoriniais metais jam sueina 7 metai.
3. Pradinis ugdymas anksčiau, nei nurodyta šio straipsnio 2 dalyje, gali būti teikiamas tėvų prašymu ir jeigu vaikas yra pakankamai tokiam ugdymui subrendęs.
4. Ketverių metų pradinio ugdymo programą vykdo mokyklos-darželiai, pradinės ir kitos mokyklos.
5. Pradinis išsilavinimas įgyjamas baigus pradinio ugdymo programą.
PAGRINDINIS UGDYMAS
1. Pagrindinio ugdymo paskirtis – suteikti asmeniui dorinės, sociokultūrinės ir pilietinės brandos pagrindus, bendrąjį raštingumą, technologinio raštingumo pradmenis, ugdyti tautinį sąmoningumą, išugdyti siekimą ir gebėjimą apsispręsti, pasirinkti ir mokytis toliau.
2. Pagrindinis ugdymas teikiamas mokiniui, įgijusiam pradinį išsilavinimą.
3. Šešerių metų pagrindinio ugdymo programą arba jos dalį vykdo gimnazijos, vidurinės, progimnazijos, pagrindinės, jaunimo, profesinės ir kitos mokyklos. Pagrindinio ugdymo programą apima du pagrindinio ugdymo turinio koncentrus – ketverių ir dvejų metų.
4. Pagrindinis išsilavinimas įgyjamas baigus pagrindinio ugdymo programą.
Mokykloje įgyvendinama ugdymo kryptis – socialinis emocinis ugdymas (SEU), siekiant tobulinti specialiuosius įgūdžius (savimonę, socialinį suvokimą, asmenybės valdymą, bendravimo įgūdžius, atsakingų sprendimų priėmimą).
Teikiama pagalba mokiniui:
– užimtumo centre;
– mokomųjų dalykų konsultacijose;
– pildant vaiko individualios pažangos (VIP) lapą, aptariant jį su mokiniu;
– aptariant vaiko individualią pažangą su dalykų mokytojais;
– įtraukiant tėvus į individualios vaiko pažangos plėtotę;
– taikant pagalbos mokiniui modelį.